Hoe mooi zou het zijn als de content die je verspreidt over een jaar of twee nog steeds relevant is. Als deze nog wordt gelezen en bezoek, leads en sales oplevert. Dat de tijd die een organisatie stopt in het creëren van content, zich jarenlang laat uitbetalen. Dat de content informatie bevat die van zo’n grote waarde is, dat de doelgroep jouw organisatie meer vertrouwen toedicht. Het is tijd voor duurzame content.
Download hier het HANDBOEK DUURZAME CONTENT.
Mijn eigen weg bewandelen dat was de grootste reden om voor mijzelf te beginnen. Daar hoorde een duidelijke visie op content bij.
Toen Paul Aelen mij vroeg om samen met hem te brainstormen over hoogwaardige content heb ik direct "ja" gezegd. Onze brainstorm heeft vele maanden geduurd en werd concreet in het HANDBOEK DUURZAME CONTENT.
Het gaat niet over "groen-zijn", het gaat over kwaliteit die lang meegaat. Het gaat over een serieuze investering en een nog serieuzer resultaat.
Wil je aan de slag met content? Ga je voor een solide aanpak die merk en doelgroep daadwerkelijk verbindt? Ik wil graag met je sparren om te kijken waar jullie behoeften en mogelijkheden liggen. Een mail of telefoontje kan de start zijn van een succesvolle aanpak.