SENIORTRAJECT CONTENT MARKETEER

Bouwen aan bestaande kracht

 "Ken je nog een goede Content Marketeer?" 

(Vaak terugkomende vraag van klanten die op zoek zijn naar een vaste kracht.)

 

Eerst moet de vraag gesteld worden wat een goede Content Marketeer is.

Wat ik terugkrijg is dat ze iemand zoeken die uiteraard teksten kan schrijven en verstand heeft van marketing, maar iemand die ook op strategisch niveau op senior level kan opereren. Iemand die zijn of haar mannetje staat binnen de organisatie en zich niet in een hoek laat zetten door marketeers, SEO-specialisten, analisten, productmanagers en andere collega's die misschien weleens denken dat content slechts de brandstof is.

 

Vanaf 2005 train ik contentspecialisten. In eerste instantie hoe SEO en content op een natuurlijke manier positief resultaat leveren. Later ging het daarnaast ook over hoe je SEO en content in de workflow kan opnemen, zoals het meten van resultaten en het bijschaven van content. Nu ligt het accent meer en meer op hoe je sterk staat met content. Natuurlijk naar buiten toe, maar vooral ook binnen je eigen organisatie.

 

Wat ik veel zie is dat de Content Marketeer eigenlijk een veredelde tekstschrijver is, webtektsen, een blog een post... Misschien heeft hij of zij wel meer in haar mars, maar het komt er niet genoeg uit. Content Marketing blijft daardoor beperkt, Content Strategie komt vaak al helemaal niet goed op de rit.

 

Wat ik ook zie is de potentie. Ik weet hoe ik Content Marketeers kracht kan geven. Zij geloven in de kracht van content, maar vinden het soms lastig om hard te roepen dat content in de lead is. Want dat moet het zijn! (En dat durf ik heel hard te roepen.)

 

Senior Content Marketeer

Ik breng in een paar weken tot maanden tijd jouw junior naar mediorniveau en je medior richting seniorniveau.

Trajecten zijn volledig op maat en we werken veel op klantprojecten, dus het is deels declarabel.

 

Neem contact met me op om te kijken wat ik voor je kan betekenen.